ceturtdiena, 2008. gada 31. janvāris

"Martian Child" - mana 2007. gada filma Nr.1

Kā atpazīt labu filmu? Protams, pazīstami aktieri, izcils režisors, uzrunājošs scenārijs un perfekts pārējās komandas darbs visai droši garantē rezultātu. Taču, lai arī esmu noskatījies visas "Oskariem" nominētās filmas un atzinis tās par tiešām labām, vakar man nācās konstatēt, ka pāri tām visām es 2007. gadā liktu filmu, kura pagaidām nav izvirzīta nevienai balvai. Vēl vairāk, daudzi kritiķi ir vienojušies viedoklī, ka tā ir pārāk sentimentāla. Un te nu es nevaru viņiem piekrist.

Neviena no neskaitāmajām pēdējā gada laikā redzētajām filmām man nav likusi justies tik labi, kā "Martian Child". Tas ir stāsts par pazīstamu fantastikas stāstu rakstnieku, kas, neilgi pēc savas sievas nāves, pieņem lēmumu adoptēt ļoti sevī ierāvušos un dīvainu 6-gadīgu puiku, kurš pilnā nopietnībā visiem apgalvo, ka ir no Marsa. Turklāt, viņš ir gatavs to pierādīt...

Tiešām teicama mazā aktiera Bobija Koulmena (Bobby Coleman) aktierspēle, papildināta ar vienu visu laiku labākajām Džona Kusaka (John Cusack) ekrāna performancēm, padara šo filmu par nepamanītu pērli, kas ievelk savā stāstā no pirmās līdz pēdējai minūtei.

No sirds iesaku visiem laba kino cienītājiem!



6 komentāri:

  1. John Cusack vispār viens no maniem favourite aktieriem, jānozog kkur un jānoskatās :D

    AtbildētDzēst
  2. es skrēju skatīties. noskatījos. nu nekas īpašs, šeit nebija. šāda pati ideja ir bijusi vēl vismaz 3-4 filmās un N fantastikas grāmatās.
    Kaut vai tas pats K-Pax ir 100 reizes spēcīgās ar 200 reizes labāku mūziku.
    http://www.imdb.com/title/tt0272152/

    Šoreiz sižets bija paredzams jau no 5 minūtes. filma gauži viduvēja. Labāka par tipiskajām holivudas filmām, bet kopumā nekā īpaša.

    AtbildētDzēst
  3. Aigars - gaumes jautājums. K-Pax arī ir ļoti laba filma. Kā jau teicu, šī ir mana izvēle 2007. gadā, nevis kinokritiķu :)

    AtbildētDzēst
  4. filma tiešām laba, bet autora vietā es ar to pārāk neplātītos, jo 1) Latvijas kinoteātros to nerāda, 2) DVD vēl nav iznācis. Rodas jautājums - kur tad autors to to ir noskatījies?

    AtbildētDzēst
  5. Nu nu - vai ta nu Latvijā vien kinoteātri? :D

    AtbildētDzēst