otrdiena, 2009. gada 12. maijs

Vai Busuļa necenzētais video ir īsts?

Kā jau to varēja sagaidīt, manis vakar publicētais Intara Busuļa video ir kļuvis diezgan populārs un tiek pārpublicēts arvien vairāk interneta medijos. Cilvēki, kas to noskatījušies, ir izvirzījuši dažādas versijas par to, vai šis video ir autentisks, par to, ka to patiesībā nedzied Busulis, un ka es esmu noalgots valsts tēla graušanai pasaulē, vai, kā apgalvo daži krieviski runājošie, ienīstu Intaru par to, ka šamējais Eirovīzijā dzied krievu valodā :)

Gribētu pa punktiem atbildēt un sakārtot veco un jauniegūto informāciju pa plauktiņiem:

1) Jā, tas ir Busulis, kas tur dzied. To vakarnakt sarunā no Maskavas ar mani apstiprināja arī viņa menedžere Una Taal, kura arī apgalvoja, ka dziesmas ieraksts esot bijis pieejams tikai Busuļa komandai un esot "izzagts" no kāda tās dalībnieka e-pastiem. Viņa arī mēģināja panākt šī video izvākšanu no interneta, uz ko es laipni norādīju, ka tas nenotiks. Sekoja draudi ar juristiem, cenzūru un ko tik vēl nē - ar interesi gaidīšu turpinājumu.

2) Jā, audio celiņš acīmredzami ir likts pa virsu mēģinājuma video un Busulis šādi Maskavā visticamāk nav izpildījies. No menedžeres teiktā izriet, ka necenzētais audio ieraksts ir tapis pirms vairākiem mēnešiem, kad Intars gatavojās lokālajai Eirovīzijai. Cik saprotu, tādēļ, lai teksta autori labāk saprastu tekstam nepieciešamos akcentus, kas arī skaidro teksta nesakarīgumu.

3) Video autors neesmu es, tas tika anonīmi atrasts internetā.

4) Es domāju, ka noteikti būtu noderīgi video failu pārsūtīt blogeriem plašajā krievzemē - pēc sākotnējām atsauksmēm, tā varētu būtu mūsu vienīgā iespēja no tās puses savākt kaut necik punktus.

5) Kā izrādās, šis audio ar nosaukumu "Eirovizion paraugs dzejniekiem" jau ilgstoši klejo dažādos failu apmaiņas tīklos, līdz ar to cienījamajai menedžerei nāksies vien samierināties ar faktu, ka tā ir bijusi iekšēja noplūde, kas vainojama pie šī materiāla nonākšanas publiskā vidē. Too bad. Blame Canada.


17 comments:

  1. a man pie kājas, piemēram, kaut vai tur dzied pats Frenks Sinatra

    AtbildētDzēst
  2. Буду болеть за Интерса, замечательный номер, ничего неприличного не расслышала

    AtbildētDzēst
  3. Es nezināju, ka tev ir humora izjūta (es par blame canada, protams).

    AtbildētDzēst
  4. Jānim nav joki, toties cik daudz joki ir par viņu

    AtbildētDzēst
  5. Normāls PR gājiens, nesaprotu, kāpēc Tu kā it kā PR darbonis to nesaprati, turklāt pats pašrocīgi realizēji :)

    AtbildētDzēst
  6. Man šķiet, iemetot runetā, no tā jēgas varētu būt pamaz. Lai arī lamuvārdi, tomēr nesakarīgā secībā. Krievijas krievi lamājas daudz advancētākā līmenī kā esam pieraduši dzirdēt šeit. Viss iepriekš paustais ir tikai subjektīvs viedoklis, protams :)

    AtbildētDzēst
  7. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  8. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  9. Man liekas ir pilnigi vienalga, kur kad tas tika dziedats, viltots, neviltots, parlikts audio celinsh vai tml., tas nekada zina nemazina Busula talantu, vai ne? Un ko dod video publiceshana shi bloga uzturetajam? Pars popularitates punktus, plus pars klikshkus vairak vina blogam... Un tas ari viss, jaa gruti ir latvietim... :D
    Mareks.

    AtbildētDzēst
  10. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  11. Arī turpmāk rupjības, apvainojumus vai vienkārši stulbības saturoši komentāri bez žēlastības tiks dzēsti. Spamot varat iet Delfos.

    AtbildētDzēst
  12. a bet es gribētu zināt, kā var kaut ko anonīmi atrast internetā, par to pēc tam publiski uzrakstot blogā? :D

    AtbildētDzēst
  13. ju ja godīgi, tad man vispār tas "Blusuļa" gabals liekas pilnīgs un galīgs sviests. nu iespējams man ar to muzikālo gaumi ir tā pašvakāk, var jau būt. Bet nu ja būtu mana teikšana viņš ar to gabalu nebūti ticis pat līdz nacionālajai atlasei!!! un tas, ka tā dziesma tika izpildīta krieviski, tā bija vnk pielīšana visai ex Padomju Savienībai un Krievijas sabiedrības krējumam. No viņa puses tas bij glēvi, noteikt apzinājās ja izpildīs latviski vai angliski tad par tādu sviestu vispār balsis nedabūs.

    AtbildētDzēst
  14. Busuļa talantu nemaz nav iespējams mazināt. Tad jau sanāktu ar mīnus zīmi...

    AtbildētDzēst
  15. kur var redzēt video.

    AtbildētDzēst
  16. Busulis ir fantastisks!!!!
    Jeremy Tev vēl augt un augt!

    AtbildētDzēst
  17. nesmuki, Jeremy, tas bija.
    Tas paliks uz Tavas paša sirdsapziņas, taču, arī tauta to atcerēsies. Negatīvi.

    AtbildētDzēst