pirmdiena, 2009. gada 18. maijs

Kad sapņos rādās Lembergs...

Es parasti neredzu sapņus, nemaz nerunājot par to vēlāku atcerēšanos. Tieši tādēļ situācija, kad jau nedēļu mani moka viens un tas pats sapnis, turklāt - īsteni politisks, Māra Zandera alter ego Pana Klekša stilā, man šķiet mulsinoša. Es tiešām ceru, ka, lai kas tas arī nebūtu, kas Zandera kungam katru nakti liek sapņot kādu drūmu vīziju par Latvijas politekonomisko virtuvi, tas nav lipīgs.

Nu lūk, sapnis tāds, kas par katru cenu grib manā galvā sasaistīt divas šķietami nesaistītas lietas - ziņu portāla "TVNET" labdarības akciju, kuras ietvaros 108 bērniem tiks piešķirta 100 latu stipendija skolas lietu iegādei, un daudzos noziegumos apsūdzēto, bet tā arī nenotiesāto Ventspils mēru Aivaru Lembergu. Redz, sapnī redzams, ka Lemberga kungs ar cēlu žestu velk no kabatas laukā tieši tik daudz naudiņas, cik nepieciešams, lai šiem 108 bērniem tos 100 latus izsniegtu.

Ilgi domāju, no kurienes gan manā zemapziņā varētu būt radusies šāda neticama vīzija, līdz beidzot sapratu - 108 reiz 100 lati ir 10800 latvju naudiņas, kas ir akurāt tā summa, ko Ventspils pavēlnieks par savām nepamatotajām ciešanām iztiesāja no Latvijas Republikas Ģenerālprokuratūras tieši neilgu brīdi pirms portāls uzsāka savu akciju. Šīs apskaidrības mudināts es pat uzrakstīju akcijas rīkotājiem, lai apjautātos, vai tiešām Lemberga kungs priekšvēlēšanu laikā nav apžēlojies par grūtdieņiem, taču nekādu atbildi nesaņēmu. Skaidrs, es ar neietu kuru katru murgu komentēt.

Lūk, pie kādiem sapņiem var novest negulētas naktis un pilna vēdera pielikšana īsi pirms miega. Es vienīgi joprojām nesaprotu, kāpēc tas "TVNET" izdomājis izlīdzēt tieši 108 bērniem. Lai nu kā, iniciatīva atbalstāma. Ēdiet veselīgi un naktīs nemurgojiet :)

1 komentārs:

  1. Pirmā doma by default bija seriāls Lost, bet 108 ir liela nozīme arī daudzās reliģijās un arī Zeme ir aptuveni 108 reizes mazāka par Sauli, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc TVNET izvēlējies tieši šo ciparu.

    http://metaphysicalsf.com/?p=226
    http://en.wikipedia.org/wiki/108_(number)

    AtbildētDzēst