sestdiena, 2008. gada 26. jūlijs

Kur koncerts, tur prezidents!

Bez visa tā, ka es joprojām neesmu sasniedzis nepieciešamo 40 gadu vecumu, kas jāsasniedz, lai mūsu valstī drīkstētu tapt ievēlēts par prezidentu, man nekad nav bijusi vēlme šādu amatu ieņemt. Baiss stress, specifisks dreskods un mūžīgs miesassargu ielenkums noteikti neietilpst pie labākajiem bonusiem, kādus darba ņēmējs var vēlēties. Taču pēdējo dažu mēnešu laikā manas domas palēnām sāk mainīties. Kādēļ? Jo šķiet, ka mūsu valsts šībrīža galva Valdis Zatlers ir apjēdzis, ka politika viņam diez ko vis nepadodas un ir pievērsies to labumu baudīšanai, kurus nodrošina viņa amats. Precīzāk - iespējai iegūt bezmaksas ielūgumus lieliskās vietās uz jebkuru pasākumu. Un galu galā, ja to var Valdis, tad dienās noteikti varēšu arī es.

Un Valdis var un arī dara. Šķiet pēdējā laikā teju neviens puslīdz nozīmīgs kultūras/izklaides notikums nepaiet bez mūsu prezidenta klātbūtnes. Tiesa, Zatleru nemanīju Positivus AB festivālā un pagaidām nav informācijas, vai viņš "tresījis" līdz ar tautas nožēlojamāko daļu iekš "bīčpārtija", toties mūsu Vadonis vairākus vakarus pēc kārtas tika manīts "Rīgas Ritmu" koncertos, viņš nenoguris klausījās un arī līdzdarbojās vairākos Dziesmu svētku pasākumos. Dzintaru koncertzālē "Jaunā Viļņa" laikā prezidents ir mīļi gaidīts un arī sagaidīts viesis, arī operas prezidenta loža regulāri ir aizpildīta un tas nav īsts basketbola mačs, kurā pirmajā rindā nesēž Zatlers ar savu dēlu. Starp citu, nākamās pāris nedēļas mums nāksies iztikt bez prezidenta - galu galā, kurš gan negribētu ietusēt Ķīnā, pie reizes noraugoties olimpiādes notikumos.

Es rosinātu pārdēvēt mūsu valsts vadītāja ieņemto amatu par "Valsts pārstāvis mākslas, kultūras, izklaides un sporta pasākumos". Un nevienam nebūtu nedz jautājumu, nedz pārmetumu, un arī Valdis varētu mierīgu sirdi darīt to, kas viņam acīmredzami padodas vislabāk.

Un kāda neraža, ka es nepiedzimu 15 gadus agrāk. Nē, es nemaz neslēpju, man nudien skauž, sasodīts!

P.S. Un nejautājiet man, kāpēc bildē prezidents mēģina ieraidīt volejbola bumbu basketbola grozā. Shit just happens...
Foto: Diena.lv

3 komentāri:

  1. Ja pareizi atceros, tad jamais pat traapiija :)
    Nu tas taa, gaidot jauno sezonu - cerams, ka joprojaam kaa gsw atbalstiitaajam.

    AtbildētDzēst
  2. Nu Džeremij, precīzāk diez vai varētu pateikt. Labs raksts!

    AtbildētDzēst
  3. kāpēc bīčpārtijā ar nožēlojamāko daļu? tā tu savu draugu pulciņu dēvē vai esi saskaities uz pasākumu, kurā piedzīvoji vilšanos privātajā dzīvē?

    AtbildētDzēst