otrdiena, 2007. gada 4. decembris

Yeah, I'm gonna be a pop superstar!

Jau sen esmu pieradis pie tā, ka ar mani regulāri notiek visdīvainākās lietas. Tāpēc nevaru apgalvot, ka būtu bijis ļoti pārsteigts uzzinot, ka kādā nesaprotamā veidā vienīgā dziesma, ko jebkad esmu puslīdz kvalitatīvi ierakstījis, ir ieguvusi pietiekamu klausītāju atbalstu, lai iekļūtu "SEB Muzikālās Bankas" lielajā finālbalsojumā un, līdz ar 28 citām dziesmām, cīnītos par 2007. gada Latvijas labākās dziesmas titulu :D

Smieklīgākais tajā visā ir fakts, ka es nekad neesmu plānojis nodarboties ar publiskām muzikālām aktivitātēm (talanta par maz, vai ziniet) un šī konkrētā nekaitīgā popdziesma "Vai tā var būt" pirms kāda laika tika ierakstīta tikai savam priekam un arī balsošanai tika izvirzīta tikai joka pēc, tāpēc, ka to varēja izdarīt, nospiežot vienu pogu portālā Draugiem.lv.

Noklausīties šo šedevru var šeit: http://janispolis.draugiem.lv/

Tagad sanāk, ka tai jācīnās ar visiem Latvijas pop un rokmūzikas grandiem - Dzelzs Vilku, Astro'n'Out, Cacao, Cosmos, DFE, Gain Fast, Intaru Busuli, Lauri Reiniku, Līviem, Tumsu, SuperHuman, Jāni Stībeli, Gacho, Ēnām, Donu, Detlef Zoo, A-Eiropu un veselu baru citu pazīstamu mākslinieku.

Domāju, ka joks būs pilnībā izdevies, ja man aiz muguras izdosies atstāt kaut vienu no viņiem. Īpaši tēmēju uz Laura Reinika sakaušanu viņa paša lauciņā :)

Tieši tādēļ aicinu balsot par manu šlāgeri visos iespējamos veidos - ne jau tādēļ, ka tas būtu to pelnījis, bet hohmas pēc...

Visām finālbalsojumā iekļuvušajām dziesmām ir piešķirti jauni konta numuri un no 3. decembra līdz pat 20. janvārim klausītāju balsojums noteiks labākos, kas piedalīsies koncertā Ventspilī, ko tiešraidē translēs LTV un Latvijas Radio 2. Lūk šis varētu būt reāli rēcīgi :)

Balsot var:

1)www.muzikalabanka.lv (1x nedēļā)

2)www.draugiem.lv/special/smb (1x dienā!!!)

3) ar SMS starpniecību, sūtot tekstu "MB 112" uz numuru 159 (1x dienā)

4) aizpildot preses izdevumos un "Euroskor" veikalos atrodamās anketas.

Dziesmas "Vai tā var būt" jaunais konta numurs ir 112!


10 comments:

  1. Nē nu es nekad neesmu plānojis savu muzikālo karjeru tādā līmenī (balsojiet! balsojiet! balsojiet par mani!!!!), tā kās ar mani notiek dīvainas lietas (sazin kā gadijos tv, tad vēl šitā dziesma ko sacērēju un klusām tikai dungoju pie sevis) un esmu iekļuvis necerēti SEBa muzikālajā bankā (beidzot sāk piepildīties mans ilgi lolotais sapnis). Nē, nu es jau neko nesaku, tikai derētu saukt lietas īstajos vārdos - tas ka mēģini atdzīvināt savu fanu pulciņu no jauna un vēlies lai sabalso. gan jau izgriezīsi pogas Reinikam (man nebūtu žēl) un tiksi in TV.

    AtbildētDzēst
  2. Mamba - vienīgā mūzika, kas mani šobrīd interesē kā izpildītāju, ir džeza mūzika, līdz ar to šādas aktivitātes ar visādām Muzikālajām Bankām es uztveru tieši tā kā rakstu - kā hohmu.
    Tas ir tieši tāpat, kā mēs ar draugiem no dažādām populārām Latvijas grupām katru gadu iesniedzam kādu pilnīgi sviestainu projektu Eirovīzijai, ar mērķi tik tiešraidē, novilkt bikses un piesmiet pasākumu :)

    AtbildētDzēst
  3. Starp citu, teviz minētajā TV es nudien gadījos absolūtas apstākļu sakrītības rezultātā. Shit happens :)
    Bet tas bija sen un tā vairs nav taisnība.

    AtbildētDzēst
  4. es jau neko nesaku, ja dedz pēc popularitātes sabiedrībā, kapēc gan to nepacelt ar frīkainiem tv šoviem un skatuves mākslu. vismaz lietderīgs jūties vienā virzienā.

    AtbildētDzēst
  5. Mamba - nu kamon, popularitāti Latvijā iegūt ir vienkāršāk nekā to neiegūt :)

    AtbildētDzēst
  6. taads salkanais gabals :D

    offtopic - jeremy, esi kaadreiz domaajis aizshaut uz oakland, uz kaadu speeli ieksh oracle arena?

    pasham gribeetos aizbraukt, bet gribas laiciigi saplaanot ~izmaksas, ko tur var sadariit un taa.

    AtbildētDzēst
  7. Es tak saku - normāls šlāgeris.

    Jā esmu domājis, tieši šodien domāju :)

    Moš varētu braukt uz hokeja čempi Kanādā un pie reizes arī uz Oklendu..

    AtbildētDzēst
  8. Es uzmetu uz papiira aptuvenus ciparus, diezgan taa neko sanaak :D
    Bet tas nav galvenais - es taa padomaaju, ka var sanaakt arii baigais abloms - ja nu biedru aizmaina, ko tad?
    :)
    Taa ka es sho plaanu atlieku uz naakamo gadu (sezonu), bet man patieshaam ir nopietna doma to paveikt.

    P.S. Man taa doma ieshaavaas praataa, peetot impro piedaavaajumu (kuru, protams, netaisos izmantot - nesaista mani gidi/grupas etc.)

    AtbildētDzēst
  9. Iisaak sakot, ja saac skatiities pa nopietno (izmaksas, biljetes, transporti etc.), iemet man PM esportaa (ja tur to tagad vispaar var izdariit).
    Saaku ievaakt info leenaa garaa.

    AtbildētDzēst
  10. "Apgalvot", nevis "abgalvot".

    AtbildētDzēst