Filmas, kuras vērts noskatīties
Par spīti tam, ka blogeris manī vismaz šobrīd ir miris un spītīgi atsakās augšāmcelties, Google joprojām turpina uz šo blogu vest tos, kuri meklē sakarīgu filmu ieteikumus. Tādēļ atkal nolēmu apkopot tās pēdējos mēnešos redzētās filmas (gan jaunas, gan vecas), kuras ar mierīgu sirdi varu ieteikt arī jums. Kā ierasts, nekādos garākos aprakstos par katru filmu neielaidīšos, tās visas ir skatīšanās cienīgas un, galu galā, iMDB ir visu kinomīļu labākais draugs un sniegs atbildes uz visiem jūsu jautājumiem.
- Jerusalema (2008, Dienvidāfrika)
- A Serious Man (2009, ASV, Anglija, Francija)
- Julie & Julia (2009, ASV)
- Moon (2009, Anglija)
- Five Minutes of Heaven (2009, Anglija)
- Looking for Eric (2009, Anglija, Francija, Itālija, Spānija)
- The Boat That Rocked (2009, Anglija, Vācija, ASV, Francija)
- Baraka (1992, ASV)
- The Soloist (2009, Anglija, ASV, Francija)
- The Brothers Bloom (2008, ASV)
- Låt den rätte komma in (2008, Zviedrija)
- Keith (2008, ASV)
- Boogie Nights (1997, ASV)
- Taking Woodstock (2009, ASV)
- Precious (2009, ASV)
- Sammen (2009, Somija)
- De laatste dagen van Emma Blank (2009, Nīderlande)
- District 9 (2009, ASV, Jaunzēlande)
Jauna izlase kino gardēžiem
Vai tiešām ir vērts noskatīties Julie & Julia? Es priecājos, ka līdz beigām vispār izturēju - tik izstiepts un vienmuļš, paredzams un garlaicīgs gabals. Mans viedoklis, protams.
AtbildētDzēstJāpiekrīt, ka Julie & Julia ir par garu. Taču ka par vienmuļu - nekādi nevaru piekrist. Jāredz kaut vien dēļ izcilās Strīpas.
AtbildētDzēstAi, to filmu tagad ir pārāk daudz, lai kaut kādus sarakstus veidotu :) ļoti daudz viduvējo, kuras noskatīties var tikai vienu reizi.
AtbildētDzēstpedeja laika, viena no tām ko gribētos atkal redzēt - the bucket list, The World's Fastest Indian un t.t.
Nesen noskatījos Five Minutes of Heaven. Tā gan ir lieliska
AtbildētDzēstEs nenjemu galva padomus par filmam , ja kaads labi novertejis: The Boat That Rocked (2009, Anglija, Vācija, ASV, Francija) - Man ljoti zhel naudu un laiko, ko iztereju skatoties sho filmu (sabojaja man dienu un garastovokli)
AtbildētDzēstThe Boat That Rocked priekš manis ir viena no gada lieliskākajām filmām un tie, kam nepatīk, var droši iepūst tur, kur saule neiespīd :)
AtbildētDzēstHeh, jā. Keith noskatījos vakar un joprojām nevaru atjēgties. Un The Boat That Rocked bija kaut kas tik, tik, tik mīļš :) Nākamā rindā droši vien ir A Serious Man. The hopes are high.
AtbildētDzēstThe Boat That Rocked bija ļoti laba filma ar foršu fīlingu, tikai beigas man ne visai patika, jo likās tādas pārāk...hmm...ne gluži saldas, bet uz to pusi.
AtbildētDzēstKauns atzīties, bet Precious mani saraudināja, kaut gan neesmu no tiem cilvēkiem, kas bieži raud, turklāt vēl par filmām.
District 9 bez šaubām ir viena no manām šī gada TOP filmām, kurai nenoskopojos un no amazon.co.uk pasūtīju blu-ray versiju, kas gan iznāks tikai 28. decembrī.
Priecē ka šai listē nav ticis Avatar . Tātad vēl ne visi ir nozmobēti, jeb pakļāvušies masu psihozei.
AtbildētDzēst