pirmdiena, 2007. gada 13. augusts

Pride vs. Nopride

Kad pašmājās nekas tāds, par ko cepties, nenotiek, tad jāskatās uz kaimiņu pusi...


Tallinā nesen kā noticis kārtējais homoseksuālistu gājiens, kurā piedalījušies arī Latvijas pārstāvji. Protama lieta, ka Latvijas nacionālisti un citi tikumības iemiesojumi par to ir dikti pikti un zākājas uz nebēdu. Tas nekas, ka Latvijas mediji šādu Tallinas pasākumu piemin minimāli, tādējādi tieši "nopraidisti" ar savu žēlošanos sagādā tam vislielāko reklāmu. Jo arī slikta publicitāte ir publicitāte...

Lauvas tiesu trokšņa ap šiem geju un lesbiešu tusiņiem joprojām saceļ ne jau pašas minoritātes, bet gan to apkarotāji. Klasiski - pats izdomā problēmu, visiem iestāsti, ka tāda eksistē, un tad starmešu gaismā to apkaro.

Man bieži jautā, nafig es, būdams heteroseksuāli orientēts, nostājos geju, nevis "NoPride" pusē. Kā jau es to Iesalniekam norādīju, viss ir pavisam vienkārši:

Starp praidistiem un nopraidistiem ir viena visbūtiskākā atšķirība, kas arī nosaka to, kurā pusē es nostājos - praidisti savu pārliecību gan popularizē, bet nedara to agresīvi, turklāt, neuzskata sevi par vienīgās patiesības paudējiem.

Nopraidisti sevi pozicionē kā nekulturālu, neaudzinātu kretīnu baru, kas ar ieročiem, dūrēm un mēsliem grasās apkarot visus savādāk domājošos. Paskatoties viņu komentārus - automāti, armija, iznīcināt, noslaucīt.. Fašisms vistīrākajā tā izpausmē.

Man nekad nav bijis tuvs homoseksuālistu dzīvesveids, taču ja man ir jāatbalsta geji, kas man nekādi netraucē, vai arī aprobežots un naida pārņemts nekontrolējams pūlis, es nešauboties izvēlos gejus.

1 komentārs:

  1. mmm ... itkaa jaunu jaa - bet tomeer kautkaa taa

    es neteiktu gan ka savas sexualitaates demonstreeshana (pat vismaigaakajaa un tiklaakajaa veidaa) nav agresija

    sabiedriibas (taas kura es esmu audzis) nostaaja ir ka jebkura veida zexuaalaas tieksmes, dzinjas ir ok kameer taas netiek publiskotas - ne tamdeelj ka tas nav labi (sex ir labs a priori) bet tamdeelj ka raadiit to citiem pat tikai buchojoties ir nepieklaajiigi

    kaapeec nepieklaajiigi - nezinu un negribu zinaat - a varbuut tomeer grinu taapat kaa kaapeec atraugaaties ir nepieklaajiigi (forshi tachu peec viena auksta alinja) vai tipa taa - nav labi un uiss - apspriests netiek

    nu a tieshi minoritaates jau auro tipa: mees gribam buchoties, bees gribam maigoties .... publiski ... mees gribam lauzst sabiedriibas viedokli

    nu ja man pers nav nekas pretii ko cilvs dara guljamistabaa, kameer kaads no taa neciesh tad veelme lauzst manu viedokli ir uzbrukums manam pasaules uzskatam

    itkaa man ir tiesiibas aizstaaveeties - nu es to daru pa savam - citi pa savam ... bet visam paari staav likums un policija ... lai vinji veic savu darbu ...
    tamdeelj nostaaties kaada pusee ir mulkjiigi ... der kaadreiz palikt savaa vietaa ;-)

    AtbildētDzēst