pirmdiena, 2007. gada 14. maijs

Skarbākā sociālā reklāma

Kamēr Latvijā joprojām domā, vai smēķētāju plaušu attēli uz cigarešu paciņām nebūtu pārāk skarba doma un, par spīti dažām relatīvi veiksmīgām sociālajām kampaņām, uz ceļiem joprojām valda visatļautība, norvēģi nolēmuši spēlēt pavisam skarbi un savām sociālajām reklāmām pret pārāk ātru braukšanu nežēlo ne naudiņu, nedz skarbuma piešprici.
Iespaidīgi bez gala.

3 komentāri:

  1. Perfekta reklāma. Liek aizdomāties.

    AtbildētDzēst
  2. Nū... jā! Domāju, ka dažam labam arī sirds sažņaugtos, ieraugot šo Latvijā. Skarbi!

    AtbildētDzēst
  3. Skarbi, bet iedarbīgi... Viela pārdomām...

    AtbildētDzēst