piektdiena, 2007. gada 18. maijs

Meklēju mīļāko! Izskatīšu visus piedāvājumus.

Ka tevi divi deviņi!
Kur vien skaties, kāds kaut ko meklē.
Darbu, dzīvokli, suni, laimi, noteiktas formas krāsns kruķi un citas muļķības.

Es apdomājos un nokaunējos, ka neko nemeklēju.
Viss, pienācis laiks darīt galu šai kauna sajūtai.

Tieši tādēļ, es, dārgie draugi, paziņoju, ka meklēju mīļāko.

Prasības:

* silta
* glīta
* gudra vai arī mēma
* nekož
* smaida
* nemeklē tēvu, vīru, bērna tēvu vai vienkārši bērnu
* nejauc minetu ar menuetu
* ja smēķē, tad marihuānu, nevis tabaku

Pienākumi:

* stingri konfidenciāli. Ar pretendentēm tiks apspriesti personīgi.

Izskatīšu visus piedāvājumus.

P.S.
Pārāk nopietna pieeja dzīvei var rezultēties varen neapmeklētā bēru ceremonijā, kad tā beidzot pienāks.

5 komentāri:

  1. ... atšķir Bahu no Ofenbaha :)

    AtbildētDzēst
  2. varbūt tikai uzpīpējam mary jane?

    AtbildētDzēst
  3. damn... tad jau laikam ar mani nemaz nav tik slikti, ja jau es atbilstu 90 % no Tavaam prasiibaam! :) +veel ir bonusi..ehh

    AtbildētDzēst
  4. Es tik nesaprotu vienu lietu - kāpēc zem "humors" ;)

    PS Un, protams, anonīmi :P

    AtbildētDzēst