trešdiena, 2007. gada 9. maijs

Par DFE koncerta āfterpārtiju un Olgu Rajecku, kurai jāsalauž kāja :)

"Double Faced Eels" jaunā albuma prezentācijas koncerta absolūti nenormālā āfterpārtija "Hedonijā" beidzot ir galā. Ar ko arī visus un galvenokārt sevi apsveicu.
Zvaignes spīdēja, fotogrāfi bildēja, šampis lija aumaļām, Artūrs Mednis spēlēja lielisku mūziku un vispār laiks tika pavadīts visnotaļ jauki.

Par ko paldies visiem iesaistītajiem!

P.S. Ja dzeltenajā presē parādās mans ģīmis, darot ko nepiedienīgu, tad ziniet - tas nebiju es, bet kāds, kas izskatās pēc manis. Es tā nekad nedarītu!

P.P.S. Olga Rajecka esot veltījusi teju visu nakti, lai vai puspasaulei samurgotu, ka es - šitā niecība - esot kaut kur uzrakstījis vēlējumu, lai viņa salauž kāju(?) :D Ko es atļaujoties... Par cik daudzi to tagad zina un piesakās mani morāli atbalstīt nevienlīdzīgajā cīņā pret latvju šlāgera superzvaigzni, tad laikam tiešām jānovēl, lai velti nebūtu mute dzesēta.

Olga, kaut tu salauztu kāju! :)

1 komentārs:

  1. Tuvojoties vecumam un neapdomīgi izšķiežot kalcija rezerves organismā, cilvēka kauli kļūst trauslāki un iespēja tos salauzt aizvien pieaug. Tāpēc Olgas Rajeckas risks salauzt kāju jau šobrīd ir lielāks nekā Jeremy, un ar katru dienu aizvien pieaug neatkarīgi no tā, ko Jeremy par to saka.

    AtbildētDzēst