otrdiena, 2007. gada 9. oktobris

Inbox.lv - vēl viens pedofilu sapnis!?

Jau vismaz gadu Latvijas mediju telpā pietiekoši aktuāla tēma ir bērnu un pusaudžu neaizsargātība pret seksuālu uzmākšanos interneta telpā, kas bieži vien vēlāk realizējas tās pārnešanā arī pavisam reālā vidē. Pēc laikraksta "Diena" veiktā žurnālistikas eksperimenta ar viltus pusaudzes profila izveidošanu un tam sekojošā trača ar pedofila arestu, īpaši smagi dabūja trūkties Draugiem.lv, kuri tagad visādi cenšas izvairīties no atbildības par līdzīgiem gadījumiem, vecākiem un bērniem atgādinot par nepieciešamību uzmanīties.

Tomēr skaļi iestājoties par nepieciešamību aizsargāt bērnus, tiek piemirsts apskatīt medaļas otru pusi - faktu, ka popkultūras, masu mediju un citu iemeslu dēļ šie te "bērni" bieži vien ir vairāk nekā seksuāli provocējoši savā pašizpausmē.

"Draugi" nebūt nav vienīgā vieta, kur potenciālajiem mazgadīgās miesas kārotājiem nolūkot un iepazīt savus upuris. Face.lv, One.lv, Oho.lv - tie ir tikai daži no servisiem, kuros mazās meitenes un zēni eksponējas plašām tautas masām, cerībā, ka viņus kāds pamanīs un novērtēs.

Tā kā es vienmēr visu uzzinu pēdējais, tad tikai šodien, pēc ilgiem laikiem atverot Inbox.lv pastu, konstatēju, ka blakus fotosadaļai, kura ilgu laiku bija aizvērta tieši pēc skandāla par tur izvietotām mazgadīgo kailfotogrāfijām, tagad izveidota arī iepazīšanās sadaļa, kurā neviens ne par ko brīdināts netiek un vismaz teorētiski var pasniegt sevi kā vien vēlas.

Gāju iekšā lūkoties un jau pirmajā lapā, starp citiem, atradās arī kādas 14gadīgas meitenes profils ar vairākām bildēm un info, ka meičai patīk tusiņi, zēni un darīt trakas lietas. Uz tik jaunu miesu neesmu kritis, tādēļ tikai nosmīkņāju, taču noteikti atradīsies tādi, kam šāda acīmredzami izlutināta, solārijā pārcepinājusies un skaistumkopšanas salonos dzīvojoša dāmīte šķitīs gards kumosiņš. Vecākiem nav laika, toties ir nauda, un tad nu viņi atpērkas no savām atvasēm, dodot tām iespēju šādi izpausties. Un tad visiem brīnums, ka meitēnam raksta padzīvojuši vīrieši.. Spriediet paši - tādu profilu tur ir milzums un šis nebūt nav tas efektīgākais...


P.S. Nesen vairākos blogos bija publicēta jaunās Dove kampaņas reklāma, kas, manuprāt, lieliski parāda, kādā veidā šīs meitenes (un arī zēni) līdz tam nonāk.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru