otrdiena, 2007. gada 3. jūlijs

MUSE. Jaudīgi, bet neiekačājoši.

Biju. Redzēju. Bija OK.
Un tikai.


Nezinu, vai pirms tam tiku par daudz klausījies un skatījies, vai arī vienkārši kļūstu vecs, taču līdz pat koncerta vidum atklāti žāvājos, lai arī "Muse" man vienmēr ir ļoti, ļoti patikuši.
Pa īstam iekačāja tikai "Supermassive Black Hole", "Time Is Running Out" un "Plug-in Baby".

Šaubu nav, džeki ir monstri, viss bija super līmenī, it īpaši fantastiskās gaismas un video, taču pārējās dziesmās vairāk kā piesist kāju negribējās.

Un "Unintended" nenospēlēt...grrr... un "Falling Away With You" (uz to gan bija muļķīgi cerēt) :(

Man laikam tikai Stingu un Džordžu Maiklu klausīties.
Starp citu, esmu pārliecināts, ka "Yellowjackets" iekš Kongresu nama 4dien būs daudz iedvesmojošāks pasākums.

Jā, jāpiebilst, ka ierakstā man Muse patīk labāk, lai arī šī šobrīd ir viena no pasaules spēcīgākajām koncertgrupām. Kaut kā grūti sagremot, ka puse no visa, kas skan koncertā, ir tīra kompja atskaņota "foņera", lai arī monstroza, protams.

Neticama jauda, bet man emocijas neizraisoša, tā laikam vislabāk to visu raksturot.

That's all, folks.

1 komentārs:

  1. tas laikam skaitās 'es esmu origināls, jo pateicu, ka man nepatīk'

    AtbildētDzēst