sestdiena, 2009. gada 20. jūnijs

Porto, Here I Come!

Ar šo es vēlētos informēt visus pastāvīgos un nejaušos šī bloga lasītājus, ka laikā no 21. - 28. jūnijam mani būs pilnīgi bezjēdzīgi meklēt Rīgas ielās, pārbāztajā, bet vienalga vilinošajā Pienā, Inspired birojā vai kādā pļavā pie ugunskura, jo šo laiku es plānoju pavadīt Porto saulītē, kopā ar Austru un vietējiem iezemiešiem patērējot masīvu daudzumu dažādu alkoholisku un ne tik alkoholisku dzērienu.

No jūsu puses tiek laipni gaidīta informācija par to, ko šajā pilsētā apskatīt, ko pasākt un kur vislabāk ballēties. Ja pazīstat tur kādu lielisku sērfa instruktoru - kontaktus studijā!

Es pieņemu, ka pēc atgriešanās šeit varēsiet lasīt arī gana saturīgu pārstāstu par Portugālē piedzīvoto (jo man parasti gadās ko piedzīvot), bet pa šo nedēļu vairāk info un arī bildes visticamāk varat meklēt Twitter.com/JanisPolis .

Priecīgi (un slapji :) nolīgot!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru