trešdiena, 2007. gada 19. decembris

Svētku diena - esmu ievēlēts Saeimā!

Mani neatlaidīgie pūliņi tautas (vai vismaz atsevišķu indivīdu) garīgās un finansiālās labklājības labā nav palikuši neievēroti - šodien esmu saņēmis ziņu, ka mana persona ir ievēlēta Saeimas deputātu rindās.

Saeimas aktuālo notikumu apskatnieka Gunchas prāt es gan pārāk reti tur parādoties. Lūk, ko viņš ziņo:
Deputāts Džeremijs, kurš brīvajā laikā nodarbojās ar salkanu balāžu komponēšanu, Saeimā uzturējās ļoti maz, jo bija iekritis azartspēļu varā. Domāju, ka nepārprotamāku signālu Dainim nosūtīt nav iespējams. Daini, apturi savu elles mašīnu, līdz visi deputāti nav atstājuši pēdējos latus piepīpētajos, tumšajos pagrabos, uz zaļajiem audumiem atstājot dzīvokļus, dārglietas un pēdējās zelta zobu plombes. Taču ar šo deputātu atgadījās kas vēl neparastāks: Džeremijs pat nebija pamanījis, ka kasete, kurā viņš bija noglabājis savu ierakstu, kādu laiku jau ir nozudusi. Un tikai pateicoties draugiem, kuri viņam norādīja uz televizoru, kur Grammy balvas pasniegšanas brīdī, par spīti Backstreet Boys un Blue karstākajām cerībām, pasākuma vadītājs neveikli spaidīja rokā balvu, nespēdams atrast mākslinieku, kam to pasniegt, Džeremijs konstatēja, ka visa pasaule jau ir viņa hīta varā un pat attālākajos lauku pansionātos vecie ļaudis draudzīgi šūpojas vienā ritmā.

2 komentāri: